مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-07بين الملل

العربی الجدید| پلاسخارت حامل پیام میانجی گری بین آمریکا و گروه های مقاومت عراق


یک روزنامه فرامنطقه ای گزارش داد که نماینده سازمان ملل در عراق، در جریان دیدار با رییس ستاد مشترک سازمان الحشد الشعبی، حامل پیامی برای میانجیگری بین آمریکا و گروه های مقاومت عراق بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنین پلاسخارت نماینده سازمان ملل در عراق اخیرا با عبد العزیز المحمداوی رییس ستاد مشترک سازمان الحشد الشعبی دیدار کرد.

الحشد پس از این دیدار، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که طرفین، وضعیت امنیتی عراق و تعقیب عناصر تروریستی داعش را که امنیت و ثبات را بر هم می زنند، بررسی کردند.

معین الکاظمی از رهبران الحشد الشعبی در تماس تلفنی با روزنامه فرامنطقه ای العربی الجدید ، به تشریح جزییات این دیدار پرداخت و گفت: پلاسخارت در جریان دیدار با المحمداوی، برای آرام کردن وضعیت بین دولت عراق و الحشد، پیامی با خود نداشت و میانجی نبود .

الکاظمی تأکید کرد، پلاسخارت حامل پیام میانجیگری بین سفارت آمریکا و گروههای مقاومت و آتش بس بود تا حملات راکتی به این سفارت، به مدت دو ماه متوقف شود.

وی خاطر نشان کرد، المحمداوی به پلاسخارت اعلام کرد که الحشد الشعبی، نماینده گروههای مقاومت نیست.

بلکه یک نهاد رسمی و دولتی مرتبط با فرمانده کل نیروهای مسلح است و با حملات یا طرفهایی که در پس آن قرار دارند، هیچ گونه ارتباطی ندارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العربی الجدید| پلاسخارت حامل پیام میانجی گری بین آمریکا و گروه های مقاومت عراق

العربی الجدید| پلاسخارت حامل پیام میانجی گری بین آمریکا و گروه های مقاومت عراق